- negg inlägg

Min hals gör ont. Och det är svinkallt i min lägenhet fortfarande. Och det är för lång till OK Q8 för att gå och handla halstabletter. Och min middag var äcklig så det fick bli en banan till middag. Mitt "matintag" har inte varit på topp idag. En macka, en banan, 1-2 tuggor biff och potatis. 2-3 tuggor skinksås och spagetti och en daim. Jag vet inte vad det är med mig idag. Dessutom är jag bara sur. Fick värsta dampanfallet när jag tappade mitt "matkort" på golvet och svor en massa. Kanske är för att jag somnar seeeent om kvällarna/nätterna jag har ingen aning men något fel är det iaf när jag inte äter, har damp och inte kan somna. (Nu skriver jag bara en massa negativa saker, men jag har som sagt varnat er om att bloggen inte kommer vara så rolig nu ett tag framöver så ni får stå ut. Jag orkar inte ursäkta mig. )  Jag funderar på att ändå gå till Ok Q8 för att handla halstabletter och sen gå hem igen för att sätta igång med städningen. Jag har tjatat hela veckan att jag ska städa men det är så otroligt tråkigt att jag istället närdar datorn, sätter på en film eller gör något annat "roligare". Men igår städade jag i alla fall toaletten så ett rum fick jag klart. Nu är det bara "stora" rummet och halen kvar som är typ ett enda rum. När jag städade igår lyckades jag "putta" ner mitt puder i toaletten. Det var INTE roligt att måsta ta upp de sen. FYFAN! Aja. sånt har säkert hänt många men nu förstår jag er som måstat ta upp saker ur toan. Menmen. Nej, nu ska jag plugga in hörlurarna i öronen och traska iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0