- Sjuk sjuk sjuk

Mår inte prima idag heller så blir inget jobb imorgon. Mitt huvud värker och jag mår illa från och till. Jag orkar inte vara uppe längre stunder och orkar inte gå omkring. Känns som det är Alvedonen jag har tagit som får mig att överleva. Okej, så farligt är det inte men alltså, ja ni fattar?!
Jag, mamma och pappa har just sätt en film. Johan Falk - Operation Näktergal tror jag den hette. Den var bra i alla fall och om ni tycker om svenska filmer så tycker jag ni ska se den. Vi har en till Johan Falk film att se men om det blir ikväll eller någon annan dag får vi se. Det blir i alla fall att de I en annan del av köping ikväll. Det är riktigt bra och man får sig mycket gott skratt. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0