- Svammel

Till Jossa: Förlåt för att jag inte svarade, jag har inga pengar på mobilen så kunde inte. Men jag ska snart fylla på och då kan vi messa. Saknar dig mega mycket, var allt för länge sedan vi hördes av. Logga gärna in på msn någon kväll. =) <3


Annars då? Praktiken gick bra.Hade inte mycket att göra idag. Enda vettiga jag gjort var att klistra fast orden "pasta" och "utländsk mat" på skyltar som ska hängas upp på Coop, Så håll utkik nästa gång ni åker till coop för att handla efter skyltarna. Det ser ut som ett proffs har gjort dom. Skojar bara.
Snart ska jag och mamma ta en promenad med Notus. Vi har inte hunnit ut förrän såhär sent. Det är varit lite grejs men nu är en del uträtt.
Vet inte riktigt hur jag mår, just nu känner jag mig bara fel och misslyckad. Så det är väl inte allt för bra. Massa tankar snurrar runt i skallen på mig och helst skulle jag bara vilja göra något dumt, men varför ska jag göra de? Jag har inte gjort någonting på snart 15 månader, varför slänga bort den tiden för bara en stunds tystnad? Det är inte värt de, eller? Jag önskar så himmelens att så många fler visste om saker så jag inte behövde gömma en del av mig och mitt liv. För det tar mycket energi att gömma, mer än vad man tror och det är mycket man får offra. Fast ändå, jag väljer det själv. Jag väljer att gömma en del av mig. Kanske för att jag inte orkar mer frågor? Kanske för att jag skäms? Kanske för att det visar hur dåligt jag mått? Kanske för att det visar vilken ångest jag brottats med? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag inte längre orkar gömma en sån del av mig själv men samtidigt inte vågar visa. Det är svårt!



Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag kan försöka komma ihåg msn imorgon kväll :) ikväll har jag sån fruktanvärd huvuvärk :(



Och du är stark som klarat så himla lång tid! Jag känner igen det där med att behöva gömma en sån stor del av en själv, de gör ont, och man hatar att man måste göra det, men samtidigt orkar man inte höra folks idiotiska frågor. Du är stark Neah, det är du verkligen. Men glöm aldrig bort att även om du skulle falla så är du ändå en av de starkaste jag vet, och jag finns här <3 Jag kommer alltid finnas här, för mig blir du inte av med så lätt sörru :D



<3

2010-01-26 @ 20:49:09
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0