- vinterkräksjukan

Jag fick vinterkräksjukan igår så det blev inget jobb för mig. Jag blev liggandes i sängen hela dagen och spydde, hade huvudvärk, ont i magen och feber. Inte vidare roligt men nu är det mycket bättre. Kommer inte bli så mycket att göra i helgen då jag är väldigt svag och orkar inte sitta uppe allt för längre stunder och orkar inte gå omkring i huset ens. :/ menmen, till veckan ska det nog ha gått över. :) Ni som har träffat mig kan ju vara extra noga med att tvätta händerna och göra allt vad ni kan för att inte ska bli sjuka. Vinterkräksjukan är inte att leka med vill jag lova! Igår hade jag så ont i magen att jag grät så passa er.

Kommentarer
Postat av: Jossa

Uscha :O krya på dig, du är saknad <3

2010-01-30 @ 18:34:31
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0