Anything but the truth

Då har man jobbat ikväll. Fyra timmar blev det totalt idag varav jag hade tre timmar kassa. Det är inte roligt att jobba när man jobbar fyra timmar och har tre timmar kassa. Okej med en eller två timmar när man jobbar fyra men när man måste sitta i kassan tre timmar så är det inte riktigt okej längre. Men jag älskar mitt jobb, jag tycker det är himla kul men som sagt tre timmar kassa på ett fyra timmars pass är inte kul!! Jag hoppas dom ringer in mig imorgon också så jag får jobba.
Annars har det inte hänt så mycket idag, bara slappat framför teven och legat i solstolen. Snart ska ajg gå och lägga mig ifall att de skulle ringa från coop tidigt imorgon. :)

Adjöken och ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0