damp dag!

Jag är inte på mitt bästa humör idag så folk ska nog hålla sig ifrån mig hela dagen så jag inte får ett utbrott, har just haft ett utbrott på den här skit datorn som laggar sönder var och varannan minut. Om jag råkar spela något och sen ska klicka någonannanstans så laggar den ihop och det tar ett år innan den slutar lagga.
Mitt dåliga humör kom nog för att pappa väckte mig när han SKREK i telefon, ha pratar inte som alla andra människor när han snackar i telefon utan han skriker när han ska prata, varför vet jag inte. vi har sagt de till han tre tusen gånger men ändå fortsätter han. Man får lust att tejpa igen munnen på han ibland. Sen har min skithund trottsat jävel så jag ville bara lämna han ute i skogen en stund. Igår var han världens snällaste, lydigaste och duktigaste hund men idag vägrar han lyssna, stannar och pissar eller bara luktar varje meter och ååååååååååh jag får verkligen damp på allt idag. Skitpisshelvetesjävlakiss dag!

Och förresten. Bilddagboken suger jävel, de är bara en jävla massa krångel!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0