Det rullar på rätt bra

Jag hinner inte med här i svängarna. Tiden räcker inte till riktigt. Men sen jag skrev sist har detta hänt:

  • Mamma har fyllt 40 år!
  • Jag och mamma har varit i helenes stuga och umgåtts med hon, peter och Daniel :)
  • Jag har jobbat
  • Varit på solbacken och gått i affärerna där
  • Jag och mamma har haft min kusins barn här i två dagar
  • Vi har badat
  • Ätit god mat hos mormor och morfar :)
  • Lekt med pojkarna

Sen har jag inte hunnit något mer. Så nu ska jag bara ta de lugnt tills senare idag då jag ska göra mig klar för kvällen. Det blir nämligen att åka till Mattis och äta gott och dricka och umgås med finfina människor. Senare ikväll drar vi nog upp till stan och fortsätter trevligheterna där. Kommer bli kanon!

Nu är min "ta det lugnt stund" slut, för nu ska jag ut med vovven och träna han lite. Hoppas alla har det sjukt bra vart ni än befinner er! :)


Jag är så himla glad, fyfan vad jag mår bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0