krokben

Goddagens!
Vaknade för någon timme sedan men inte har jag orkat äta eller gå ut med hunden, han har förresten sovit till för en stund sedan, fast jag tror han gått och lagt sig igen. Men snart ska jag både äta och dra upp hunden, inte ska han gå sova såhär länge när inte jag får göra de!
Hade tänk fara ut och rida men då har bromsa varit jätte halt så Anette ville inte att jag skulle ta Madde så Bromsa skulle stressa upp sig i hagen och göra illa sig ännu mer. De sög lite eftersom jag så gärna ville ut men det får bli en annan dag istället. Så dagens planer blir nog att åka till stugan och leta upp något berg tror jag eller en brant backe och låta Notus springa upp och ner för den med tyngder på sig. Nu jäklar så han få kondition och muskler speskiten min!

Nej, nu vaknade han och står här och gnäller, på återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0