tagga tagga tagga

Det har inte hänt mycket sedan sist. Bara de att jag har nu har kommit hem och börjat jobba på coop. Tycker det går riktigt bra att jobba där och alla, eller de flesta, av personalen är trevliga. Imorgon är nog sista "träna-kassan" dagen sen ska jag få sitta själv, har annars en bakom mig som jag kan fråga om hjälp när och hur som helst. Men sen blir det på allvar. Det är lite pirrigt men kommer nog gå bra.
Imorgon börjar jag inte förren klockan 15.00 så jag får en låååång sovmorgon och de kan inte bli bättre när man är tröttare än tröttast. :)

jag försökte lägga upp en låt men youtube vill inte samarbeta tydligen! :o

Förresten måste jag bara säga:

TAGGA TRÄSTOCK OCH PDOL, KOMMER BLI SUPER!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA I DIN KLASS HALLÅ

DU SKA ALLTSÅ PÅ PDOL? AAAAAAAAH FUSK!!! ! ! !!11

2010-07-08 @ 01:23:26
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0