Jag vet vem jag är, när jag är hos dig

Innan jag säger något annat så måste jag säga, lite sent men, Grattis Sandra till lilla flickan, du kommer klara det här huuur bra som helst och kommer bli en jätte bra mamma till henne!

Annars så händer det inte så mycket, jag är i stugan för det mesta och där händer det inte mycket, jag försöker få klart lekstugan, de vita är snart färdimålat så nu ska jag bara hitta rätt grönfärg, Andreas ska fixa strömmen och sängarna ska byggas, sen ska det bara hittas lite fina saker som jag kan inreda stugan med så är den klar och jag kan bo i den. Jippie säger jag bara!



Dessutom har mamma hittat några lägenheter som hon ska ringa/maila på, en har ringt tillbaka till oss också så förhoppningsvis har jag snart en lägenhet, känns sjukt bra! För något jag inte vill är att pendla, ett tag går de bra men inte för länge. Men nu kanske jag får en :D


Kommentarer
Postat av: linnéaj

men.. :S vad har hänt med din etta vid kronoparken?

2010-07-28 @ 20:38:35
URL: http://infantilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0