- Gladiligladglad :D

Äntligen har jag internet i lägenheten och även lite tid till att sitta här. Känns som jag gjort något varje dag sedan en vecka tillbaka men har ju inte riktigt varit så egentligen. Eller jag har ju varit i stockholm och sånt och då har de ju varit fullt upp men här hemma har jag inte gjort så mycket. Menmen, aja. Livet leker :)
Jag är glad, notus är här, gnällig och tigger om godis just nu men han är söt. Ska snart ut med han. Fick just reda på att jag fåt MVG i Idrott och hälsa A också så jag är ännu gladare nu. :D :D
Två MVG i slutbetygen hittills känns riktigt bra, har ALDRIG fått ett mvg i grundskolan och nu har jag två i slutbetyget. De är galet! :D
Imorgon är det SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0