29 Juni 2010

Nuså är jag hemma och sitter ner. Måste säga att dagen har varit mycket bra!

Först väckte mamma mig då tog jag notus i ena handen och cykeln i andra (nästan i alla fall) och cyklade en sväng, hade lite smådamp på han hela vägen eftersom han inte lyssnade.

Sen hem och olja in altanen, och sola. Sen skulle klockan bara bli halv fem så mamma skulle komma hem och vi skulle dra till min morbror för att få i oss lite mat. Och guuuuud så gott de var. Jag åt inte lite vill jag lova.

Sen cyklade alla fem till mormor för att äta tårta med folket som är där men nej, då är alla förutom morfar, basse och albin borta så vi fick äta tårta själva, fast sen kom Jack och Matte hem så matte åt tårta i alla fall.

När vi ätit tårta stack jag och mötte upp matilda för att äta ännu mer fast nu blev de mjukglass. Sen stack vi till Kåken för att bade hundarna och oss själva.

De var min dag de. Imorgon blir det att olja bron på framsidan och packa för på Torsdag åker jag!! :D

Nu blir det att hänga tvätt och sen göra en tidigkväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0