30 Juni 2010

Godmorgon, eller kanske Goddag! :)
Har just blivit klar för dagen, förutom då tandborstning och sminkning men jag tror jag hoppar över sminkningen nu på ett tag i alla fall. Ska snart ta och gå ut med Notus en sväng och sedan blir det att olja framsidan av altanen. Vad som händer sen är en överraskning till min mamma, som om hon läser min blogg som jag tror att hon gör så kan jag inte skriva de här eftersom de är en överraskning till henne och då blir det ju ingen överrasknign om hon får reda på det innan hon kommer hem. Och mellan allting ska jag hinna lägga fram alla saker jag ska ha med mig imorgon till Jossa. Hm, vi får se hur detta kommer att sluta. :p

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0