Alltind ska svischad!

Dagen började med att jag som jag skrev blev väckt av mamma vid elva tiden. Jag drog ut med notus och gjorde mgi klar och cyklade sedan till mattis hästar för att rida ut med henne. Riktigt kul men galet varmt var det. När jag sedan kom hem vid halv tre tiden skrubbade jag altanan. När jag var klar var klockan fyra så jag la mig och sola en stund. Sen upp och hoppa för att laga lite middag till mig och mamma. Svusch så var maten nere i magen och jag cyklade till byn med vovven och handlade ingridienser till en prinsesstårta och lite grejs till mamma. Cyklade hem i race fart och då kom kusin isa och vi (jag) gjorde botten till prinsesstårtan och egen marsipan, gjorde även några rosor också. Svich in i kylen med de och svisch för mig och isa till Kåken för att ta oss en kvällsdopp. Sen svisch hem igen för att göra klart tårtan och för ett tag sedan följde jag henne en bit på vägen och nu har jag svisch skrivit detta inlägg om min dag. En sak jag har lärt mig idag är att jag Aldrig mer ska göra egen marsipan som jag ska lägga påen tårta eller något sånt. Fyfan säger jag bara!

Här kommer resultatet:




Nu ska jag svischa förbi lite hemsidor för att sedan svischsova. Allting ska svischas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0