.

Min dag i punktform:

- Upp 08.45, göra sig klar
- 09.45, Helene, peter och daniel kom och hämtade mig och vi åkte upp till stan för att se felle och matte ta studenten
- åkte ner på stan igen ensam för att se dom gå upp på scenen
- mötte upp felle och ludvig och de åt på frasses
- vid två (?) mötte jag och felle upp andreas och vi gick hem till felles pappa
- 15.20 ca. åkte jag hem tillsammans med susannes föräldrar
- 16.25, gick till kusin och åt middag
- resten av kvällen spenderades tillsammans med mamma och helene (männen satt ute) och snackade en massa. trevoligttrevligt! :)


Jag saknar den person du var, den du var innan all skit, den du egentligen är. Du finns där någonstans fortfarande, den goa, snälla, omtänksamma människa. Visst är du snäll nu, men det är inte på samma sätt. Man kan inte prata med dig nu som man kunde då.
Jag blir ledsen eller kanske rörd, när jag hör hur du såg att jag var påväg ner, hur du sa till människor att  de skulle se efter mig, att det inte var okej med mig. Jag blir glad för då vet jag att du bryr dig.
Klara detta nu så vi får tillbaka våran älskade människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0