.

jag var bara tvungen skriva av mig lite.

jag har sån jäkla ångest så jag funderar på att söka hjälp, jag är påväg till där jag var för 3-4 år sedan, då allt var skit och jag gjorde saker jag ångrar så jävla mycket idag och som jag inte vill börja med igen men jag är livrädd för att om jag inte söker hjälp så kommer jag hamna där. men det är så svårt att söka hjälp, att erkänna för dig själv att man är för svag för att inte klara det själv.
jag orkar inte med mig själv längre, jag orkar inte med allt jag varit med om. och jag orkar verkligen inte bo såhär nära Han, att riskera att träffa Han när jag går utanför dörren, eller se Han när jag tittar ut genom fönstret.

Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag vet hur svårt det är att erkänna för sig själv att man behöver hjälp, jag vet. Men denna gången är jag glad att jag orkade erkänna de och faktiskt säga att jag behövde hjälp, för så här bra som min kurator fått mig o må, har ingen annan psykolog någonsin fått.



Vi kör sån KBT (tror jag de heter) som handlar mycket om att förändra sitt tankesätt o försöka leva u nuet, har varit jättenyttigt för mig, kanske vore något för dig också?<3



<3<3

2010-06-14 @ 15:35:56
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Linne

Känns som vi behöver hitta på nåt snart! Samla ihop lite nära och kära och glömma!<3 Jag vet att det kan kännas jobbigt ibland. Det är därför vi finns vetu<3 Du får mig att må bra vännen! och jag vill att DU ska må bra.

2010-06-14 @ 18:36:42
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0