.

I helgen har jag gjort:
Torsdag: Vra med Isa på dagen, hjälpte henne att trassla ut sitt hår, sen åkte vi till Kåken för att bada och sola lite och på kvällen kom bästa felle! :D
Fredag: Vaknade för sent så missade färden till Hamn där jag skulle se Isa och Mys skolavslutning så det fick bli bureskolans skolavslutning istället med felle, hennes kusin gick ut nian, sen blev det fika hos dom, sen cyklade vi till badhuset för vi skulle vara duktiga och simma men det blev mist lek, (a). När vi kom hem tog vi notus på en cykeltur och sen på byn för att inhandla kvällens smarrigheter, dipp och grönsaker. Hem och iväg till byn igen för att käka pizza. Mums! När vi kom hem hade vi hyrt en film Fish tank som var rätt skum, sen började vi se New moon fast jag somnade men tror felle såg klart den tillsammans med mamma om inte hon ockås somnade. Vi är så trevligt sällskap. ;)
Lördag: Låg i sängen typ hela dagen, eller nej men nästan, vi steg upp någon gång innan felle skulle fara. När hon hade åkt packade jag, mamma och pappa ihop saker och åkte till stugan och var där och hade mysigt.
Söndag: Spelade klart monopol med mamma, JAG VANN!!, slipade hela lekstugan så till veckan ska väven upp och kanske jag kan börja måla också!! lärde farfar skicka mail med bilder i sedan åkte vi hem. Nästan direkt vi kom hem åkte jag och pappa upp till stan och köpte hundmat, gick på apoteket och massa sånt. Nu väntar man på maten för att sedan vara med Linnea! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0