.



Jag känner att jag hunnit rätt mycket idag.
Först stallet där jag red, bytte hage åt bromsa och madde och gav diana hö, sen cyklade vi hem, där jag bytte om och mötte upp Matilda igen för att äta mjukglass. Mums säger jag bara, så himla gott! Vid 11 tiden skulle jag och notus cykla hem men då ser han Matte, min kusin som står och säljer fisk åt mormor och morfar, så vi står där och snackar en timme. Sen hem, ringa farmor och bestäma när de ska komma och hämta mig. Och nu ska jag snart cykla till stallet igen för att bromsa och madde ska tillbaka till den tidigare hagen och ge lite hö. Sen cykla hem för att åka till stugan där jag ska fortsätta med lekstugan. Full rulle säger jag bara men det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0