.

  • Vaknade imorse nån gång
  • Seg upp en stund senare
  • Käkade frulle och såg teve
  • Gjorde klart lekstugan så jag kan börja måla i helgen
  • Packade ihop mina saker och åkte hem
  • Satt ner två sekunder
  • Tog på mig inlinesen och kopplade notus och for ut och åkte
  • Åkte ner till mormor efter ett tag
  • Varit där tills klockan 20.00 kanske?
  • Hem, åkte ut till stugan för jag glömde tydligen mammas saker xD
  • Och sen hem igen och nu har jag hunnit se lite teve och sånt

Helt klart en kul och full rulle dag, skönt att inte vara hemma i ett tomt hus. Fast skulle nog behövt vara hemma för att plugga lite teori men vad tusan. Man kan ju inte sitta hemma när det är såhär fint väder som det har varit idag, dessutom är min äldsta kusin hemma i bureå så man får passa på att träffa henne och barnen! :)



Imorgon har jag hästarna så blir ut och rida en sväng, hoppas det är fint väder också. När jag kommer hem ska jag steka jäkel. Jag fick ett tips idag för att bli brun fortare, att smörja in sig med något som hette sololja eller barnolja. Ska helt klart testa detta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0