Jag ska bosätta mig i stockholm!

Tjosan igen! :D
Tiden i stockholm har varit galet kul. ACDC var helt klart bääääääääst. Har inte förstått riktigt än att vi sätt dom men de kanske kommer. Showen igår var kingkingking. Mycket god mat och mycket bra song. Grönan ägde jäkel, mando diao och super, även om jag bara hörde och såg dom 1 min men de ägde ändå. Och allt annat som har med denna stockholmsresa att göra ägde! :D

Tänkte lägga ut lite bilder från resan och sånt men har inte hunnit eller orkat föra över bilderna ännu men de kommer :D

Resten av dagen blir nog bara att packa upp allt, gå ut och gå med notus och sova. Är jätte trött! Funderar på att gå ut och lägga ut ett spår åt notus också men vi får se vad man orkar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0