. övertrött

Nu är jag tröttare än tröttast. Har sovit 8 timmar på 2 dygn. Inte okej direkt! Men snart ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis få sova lite mer än 4 timmar. Hade planer på att åka till badhuset och simma jäkel så jag var helt dödsslut men när jag kollade öppettiderna stängde de just. Typiskt må jag säga.

Imorgon blir en kul dag för då kommer.. trumvirvel.. lite mer trumvirvel.. ännu mer.. FELLE!



Och nu börjar Notus snarka så det är bäst att attackera sängen så man får någon plats, fast först måste jag då väcka han, lura han lite (han är väldigt lättlurad - skiiiiiiita kul!) och sen slänga sig i sängen, dra åt sig täcket och då har han troligtvis hunnit lista ut att han blev helt jäkla lurad av inte mindre än MIIIIG! Och då säger jag såhär till min vovve:
- MOHAHAHA! lurad jycke, så himla lurad du blev din osmarta lilla skit.
Okej, lilla skit tror jag att jag skippar, men osmart är vad han är, när han inte ens förstår att han blir lurad av en människa, det är de första hunden borde ha lärt sig - människor luras och retas till tusen och dom njuter av de, för jag lovar det finns inge roligare än att retas med en hund speciellt Notus. MOHAHA! LURAD HUND!

Nu ska jag göra som trötter, sooooooova, förhoppningsvis, jag ska i alla fall göra som booker - läsa. HAHA, jag är så rolig ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0