Spola tillbaka tiden tack!

Spola tillbaka tiden, låt mig få prata med han. låt mig få se han. låt mig få ta rätt beslut. låt mig få rädda han! Varför i hela världen var det så svårt att sätta sig på en enkel jävla buss som skulle ta mig till han? Jag förstod ju vad det var som skulle hända, jag förstod, jag såg var han var påväg redan från början. Men ändå gjorde jag inte ett skit. Jag gjorde Ingenting för att rädda han.

Kevin Lars Sjöblom, jag vet att jag inte ska ta på mig skulden för det Du gjorde, det var ditt beslut, det var det här du ville, men förlåt, jag kan inte rå för det.
jag önskar så himla mycket att du var här hos oss. att du andades och att ditt hjärta slog. jag vill inte att du ska vara "bara" aska, du ska vara en hel och levande person.
- jag saknar dig, gud vad jag saknar dig,

1992-05-05
2008-03-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0