- Stockholm

Jag är sjuk, igår hade jag troligtvis feber eftersom jag sov först från 3 till halv 8, när jag vaknade åt jag lite, packade och duschade sen sov jag igen till halv 5 då jag vaknade en sväng och sen sov jag till 8.20 igen. Så jag sov bort typ hela gårdagen. Men idag är det bättre, ingen feber vad jag vet och jag är mest snuvig och hostar lite. Förhoppningsvis är jag bättre imorgon då jag åker till stockholm. Kommer bli sjukt kul tror jag, göra en massa roliga saker som till exempel AC/DC!!!!, gröna lund, show grejs, träffa anna, jonas och deras lillbebis och shoppa en massa! :D Jag lägger upp bilder och sånt när jag kommer hem. :D

Du förstör så mycket inför resan, jag har sätt framemot detta sedan vi beställde biljetterna men jag längtar inte lika mycket nu när du gör såhär, när du beter dig såhär, du gör alla så jävla illa. Och det värsta är att du inte verkar förstå själv hur illa du gör oss och att du inte förstår att du har ett problem. Jag har så god lust att snacka med dig, säga exakt vad jag tycker. Men vad hjälper de? Inget, du fortsätter ju för fan bara!

- Gammal bild sen nians skolavslutning. Men jag gillar den ändå. Ni två äger och de var allt för länge sedan vi träffades nu! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0