-

Jag är galet sugen på att fara ut och rida någon dag. Men problemet är ju bara att jag inte har någon häst att rida. Kollade på blocket nyligen om någon snäll människa sökte medryttare men icke sa nicke. Ingen som passade mig, antingen skulle man måsta betala en massa och de har jag inte råd med eller så var man tvungen att ha körkort. Men någon gång ska jag väl hitta en pålle som både passar mig, inte är så dyr och som man inte behöver körkort eller bil till. :)
Nog om de. Ikväll blir det kyrkan med tina, Ska snart ta och göra lite mat - plättar. Mums. Kommer bli jätte roligt ikväll säkert, jag är riktigt peppad. Tycker det kan vara rätt mysigt att gå till en kyrka där det är gudstjänst och sånt även om jag inte tror på gud. Jag vet inte hur det är ikväll men det är ändå skoj tror jag. :)
Nej nu börjar min mage kurra så ska ställa mig framför spisen och skryta om mina skills för mig själv. ;)


- älskade djuren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0