-

Det har inte hänt mycket här idag. Vaknade först vid halv tio tror jag och var väldigt trött då jag inte somnade förrän någon gång vid tre tiden inatt. Men om man har hund som måste ut så är det bara att ta sig upp. Jag klädde mig och tog filmerna jag hyrde i lördags och sparkade till byn. Det var riktigt varmt ute och jag svettades som en tok. Efter att jag varit och lämnat in filmerna sparkade jag till hundcafét, där satt matilda och emma. Jag köpte en macka och kaffe och drog sedan vidare hemåt när jag ätit upp de. Väl hemma igen gick jag ut för att leka lite med notus. Det var så jäkla mycket snö så när jag skulle gå på framsidan igen fick jag gå på alla fyra och ibland till och med ligga på mage och försöka så mig fram annars sjönk jag bara ner. x)
Annars har det inte hänt mycket annat, stefan, isa och emma lq var här på middag och jag och mamma har även börjat lägga ett pussel. Så de har jag nördat lite. Kan inte få nog av pussel när man väl har börjat lägga.
Nu ska jag nörda lite mer msn och sedan se OC som jag fick hem inatt! :D
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0