-

Godkvällens! :)

Första skoldagen efter lovet då. Den räckte till 15.15 och innehåll tre lektioner, Svenska, historia och Idrott. Jag började inte förrän 09.55 så jag kunde ta en senare buss imorse mot umeå. Inte dåligt skönt. Jag och mamma låg och pratade innan vi skulle åka mot bussen om hur skönt det skulle vara om jag kunde börja denna tid varje dag. Då kunde jag bo hemma året om, riktigt skönt. Men nu är det bara ett fåtal månader kvar att bo själv för till hösten kommer bästa vän och bor med mig! :D Då ska jag lära henne Umeå, allt jag kan då de vill säga inte allt för mycket ;).
      Men i alla fall, imorgon är vi lediga igen. Vi ska samla in pengar till Baldone, de är typ Operation dagsverket som man eller i alla fall vi på bureåskolan hade när vi gick där. 100 kronor och jag ska städa. Inte direkt roligt men de hjälper både människorna i baldone och bästa mamma. :)
      Ikväll blir det inte så mycket att göra, kanske börja med städningen och sen ut på en promenad. Resten av kvällen blir det att se andra avenyn och OC. Så nu ska jag nog ta på mig massor av kläder och traska iväg med doggilito.

Hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0