-

Jag har inget att skriva när jag är i Umeå känns det som. Jag gör ingenting förutom skolan på dagarna. Annars sitter jag bara i lägenheten, kanske går ut och går ibland, städar, ser teve och sitter vid datorn. Jag skulle verkligen behöva ha något att göra på kvällarna. som tur är så ska jag väl snart börja på en körskola så då får jag någon/några kvällar i veckan att göra. Men jag skulle vilja börja gå på gym men de ska ju vara så dyrt här i umeå och med de pengar jag får i studiebidrag räcker de inte till att gå på gym. Pengarna räcker till buss och om jag har tur så kan jag göra något roligt med kompisarna. Det suger att studenter får så lite i studiebidrag. Aja. jag ska inte klaga så mycket. :p

- Har fått lite bilder sen angelicas fest idag också. Så kanske om jag orkar någon dag så laddar jag upp några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0