- AC/DC biljetter!!

Godkväll! :)

Min dag har varit helt okej. Hade sovmorgon till 10.10 men jag vaknade 06.45 och kunde inte somna om. Kändes inte direkt roligt, vad är det som har tagit åt mig? Förut sov jag till 12.00-12.30 om jag fick men nu sover jag inte längre än 10.30. Oftast sover jag inte ens så länge. I alla fall. Vår första och sista lektion var Historia och de gick ju bra. Sen tog jag 13.10 bussen hem. Där blev det att åka på byn för han handla och söka sommarjobb på konsum. Hoppas hoppas man får de! Imorgon blir det att söka mer jobb. Efter middagen ringde Linnea och hörde om jag ville följa med och åka madrass med hon och mattis. Det var sjukt kul men hur jobbigt som helst att gå upp och ner för berget även om vi inte gick hela vägen utan bara en bit. Jag måste nog träna upp min kondis lite. ;) Nu ska jag nog ta på mig pyjamasen och slå på min dator för att se lite OC. Förresten. VI HAR AC/DC BILJETTERNA I VÅRA HÄNDER NU! :D:D:D:D


-
På tisdag har det gått två år sedan. Kan inte förstå att det gått två år. Det har gått så himla fort fast samtidigt känns det som om det var igår allt hände. Jag försöker tränga bort tankarna om den 23-03-2008 men det går inte så bra.. Jag saknar dig, vi alla saknar dig. Men vi hoppas att du har det bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0