- Att inte kunna sova när man har sovmorgon

Godmorgon! :)
Jag har sovmorgon idag till 10.10 men för de kan jag inte sova längre. Jag vaknade 07.15 och försökte somna om men det var omöjligt. Fattar inte vad det är med mig, Har haft såhär hela veckan, vaknat långt före väckaren. Jag blir lite frustrerad på mig själv. Men det finns inte så mycket att göra åt blir säkert bättre sen :)
Har bara en lektion idag så slutar 11.30 då blir det att åka hem till lägenheten och packa, städa och sånt som måste vara gjort innan jag åker på lov. Senare ska jag följa Tina till kyrkan. Det kommer säkert bli jättre roligt och jag ser fram emot de. Jag åker sen hem med 22.00 bussen till Bureå och då äntligen blir det lov. Som jag har längtat denna vecka. Ska bli skönt med en veckas lov och bara få slappa och göra exakt vad man vill. Jag ska försöka komma mig ut på skidorna med notus någon dag, förhoppningsvis har mamma tid (och om hon vill) och kan följa med mig också. Jag är så himla rädd för att träffa på en älg själv. xD
Aja, nu ska jag nog ta och göra lite frukost.
Ha en bra dag! :)


- Tina, Hanna, Linnéa, Carro och Bea på bilden :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0