- Barbro Börjesson :)

Kom hem för ett litet tag sedan. Jag och syster har varit på föreläsning med Barbro börjesson. Den var riktigt bra och vi har fått många tips som vi ska försöka oss på med våran vovve här hemma. Ett exempel på vad vi ska träna på är att han ska stanna på gården i stugan och de har vi fått ett jätte bra tips på. Han är väldigt duktig här hemma på att stanna på gården så de är nog inga problem här. :)
Imorgon åker jag tillbaka till Umeå igen, har ju slut på praktiken nu. Känns inte så peppande men de är ju som sagt bara en vecka sen är det lov. Vi ska dessutom prata om fjällenresan på idrotten imorgon så de kommer nog bli bra ändå.
Nu ska jag nog ta på mig pyjamasen och lägga mig och se teve.
Godnatt allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0