- Dagen

Godkvällens!:)
Kom hem från fjällen igår och har haft det hur underbart som helst. Tänkte skriva ett längre inlägg imorgon eller någon dag med bilder och allt. Orkar inte ikväll.

Idag tog jag en sovmorgon. Var inte på skolan förrän kring 11.10 tiden tror jag. Kanske till och med senare. Missade två lektioner men jag kände att jag verkligen behövde sömn efter helgen. Dagen rullade på ändå. Slutade vig 14.40 och då stod syster och väntade på mig så vi började resan hem mot Bureå. Skönt att få åka bil men vägen blir MYCKET tråkigare i bilen har jag konstaterat. Det känns som om det tar tusen år med bil. Konstigt de där! När vi kom hem slängde jag i mig lite mat och for sedan och körde till stan med mamma för att lämna tillbaka slalomen som vi hade hyrt. När jag kom hem igen tog jag på mig lite slappare kläder och drog till Matilda för att rida och lite information inför påsken då jag ska hjälpa henne att rida och allt sånt. Riktigt skönt ikväll med en ridtur och det var riktigt roligt. Jag saknar verkligen hästar i mitt liv. Nu ska jag nog ta och sova lite för att åka tillbaka till Umeå imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0