- Friluftsdag!

Friluftsdag idag. Jag och kompisarna valde att vara i bygsiljum och det var jätte roligt. Jag har inte åkt slalom på 2-3 år och jag har faktist saknat slalomen lite. Så nu ska jag nog ta och försöka komma mig ut i backarna hädan efter. Har då bokat in någon gång under påsklovet. Jag, felle, sussie, fanny och mamma ska till bygsiljum, då ska jag lära mig åka snowboard också. Lycka till till mig. :)
Efter att vi kom till umeå igen åkte jag, tina, angelica och linnéa till Coop och handlade inför Fjällen. Imorgon åker vi!!! De blev en hel del. MASSA godis har vi också köpt. Vet inte hur vi ska lyckas äta upp allt men. Haha!
Resten av kvällen består av att plugga engelskaglosor, typ 35 stycken till imorgon. Inte vidare skoj då man inte har pluggat på dom tidigare. Jag ska även hinna gå till affären och handla middag till imorgon på bussen. Vet inte hur jag ska hinna allt. Klockan är redan 18.54. Aja, de får gå som de går.


- Jag känner mig sårad. Du visste att jag var livrädd för att vara ensam igår, men ändå lämnade du mig precis som förra året. Jag förstår inte hur du kan göra så mot någon du säger betyder så mycket för dig. Du vet att jag aldrig skulle lämna dig på dina värsta dagar om året, men varför lämnar du mig då? Jag orkar inte att du håller på såhär! Du sårar mig så jävla mycket och du gör det verkligen inte lättare för mig på min värsta dag om året. Du får mig bara att må dåligare när du håller på så här. Är det de du vill eller. Jag börjar fundera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0