- Jag saknar dig!


- Två år har gått. Samtidigt som det känns som en evighet sedan så känns det som igår. Men jag saknar dig Kevin! Jag hoppas du har det bättre nu, slipper din mamma och allt jobbigt här i livet. och även de roliga och bra i livet valde du att skita i och lämna. Till och med oss, dina vänner som älskade dig lämnade du. Du ville hellre till himlen, jag förstod i början varför du gjorde de. Jag förstod dig så himla väl. Men nu, nu kan jag inte fatta att du tog livet av dig. För jag har fått se så himla mycket underbara saker i livet, jag önskar du också fick se de innan du lämnade oss. För livet blir bättre hur mörkt de än ser ut för stunden. Jag kommer alltid att minnas dig och du kommer alltid att betyda för mig. Vilket val du än gjorde. Även om vi inte kan se dig längre, så finns du i våra hjärtan och i luften som vi andas. Jag kommer alltid att sakna dig älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0