- Lista

jag har tråkigt därför gör jag denna!

Du heter: Linnea
Smeknamn: Nea
Hur imponerar man på dig: Var dig själv bara
Brukar du skratta för dig själv: Alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: 2Rektorn imorgon ;)" något sånt i alla fall :p
Var bor du: Bureå och Umeå
Trivs du där: I Umeå trivs jag, i bureå är det en helt annan sak
Äger du några Converse: Japp
Är du allergisk mot något: Nopp
Nästa mål i ditt liv: Ta körkortet
Hur svarar du i mobilen: "Hej" eller "Linnea" beror på vilket jag känner för .
Vem ringde du senast: Mamma kanske?
Antal timmar sömn i natt: 6 kanske? :s
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Oftast tror jag
När mår du bra: När de jag bryr mig om mår bra
När blev du fotad senast: Förra veckan :s
Hur känner du dig nu: Trött och seg
Vanligast färg på dina kläder: Lite olika
Vad saknar du: Jag saknar skåne och becca.
Hade du en bra kväll igår: Helt okej
Favoritdryck på morgonen: Oboy helt klart! :)
Rakar du benen: Jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22.00 och någon gång lång ni på natten :p.
Är du blyg: Mot folk jag känner är jag inte blyg, men till människor jag inte känner så är jag rätt blyg men börjar bli bättre enligt mig själv :)
Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr men vill gärna börja med något :).
Vill du hellre ha mail än brev: Brev känns alltid roligare och personligare :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp!
Är du nöjd med ditt liv: Vissa dagar älskar jag mitt liv men andra inte.
Är du bortskämd: Ja de är jag, men jag erkänner att jag är de också ;).
Vad gör du i morgon: Vet inte riktigt :p.
Vad är det värsta du vet: Fötter x).
Vad längtar du till: 9 april och sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Alla mina vänner är bra annars skulle jag väl inte ha dom som vänner? x)
Vad använder du för shampoo: Något tråkigt shampo :(
Hur gammal är du: Blir 18 i april ;)
Gröna eller röda äpplen: Beror på
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Felle
Gillar du golf: Nej!
Vilken tid gick du upp idag: 07.40 kanske? :s.
Har du sovit i din egen säng i natt: Nej
Har du strumpor på dig nu: Nej, dom har jag slängt av mig.
Är det okej att gråta: Självklart
När grät du senast: Igår till OC xD
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa Resa Resa och skänka bort lite. Skulle bjuda mamma, pappa och syster på en resa också såklart. :)
Bär du glasögon eller linser: Glasögon :s
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: De är jätte olika
Vill du gifta dig: Nja jag vet inte, kanske om de bara är ett jätte litet bröllop någonstans på en strand ;).
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Under sommaren, ja.
Är du bra på att laga mat: Kan inte säga att jag är bra, men de slinker då ner de jag gör ;)
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Jag är mer ovig än ett kassaskåp :s
Är du musikalisk: Nejnej xD
Vad dricker du helt när du är törstig: Vatten :)
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror att man kommer till en himmel och har det bra där.
Tycker du om sushi: Aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn, nu när jag har godislöfte;) HAHA!.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Lite
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Senaste låten du hörde: Någon i mammas mp3, minns inte vilken x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0