- notus och plogbilar

Godmorgon!: )
Denna natt alltså. Jag har frysit som en tok. Vet ni varför? Notus hade snott mitt täcke!!! Åh galen! Han ska alltid ligga på täcket och man vill inte flytta bort han heller för han är så himla söt. I och för sig får jag väl skylla  mig själv då men ändå. Han behöver ju inte ta hela täcket av mig bara en lite bit. :(
Min mage kurrar nu så jag ska nog ta och göra lite frukost och sedan gå en promenad med Doggelito. Förresten, någon mer som blir störd på att dom har skrapat vägarna här i bureå? Man kan ju för tusan inte sparka längre. Vet ni hur trist de är! Man hade just äntligen börjat kunna sparkat med vovven och då skrapar dom bort all proffssnö som var på vägarna. Jag blir lite smått ledsen ibland på dom här plogbilarna.
Ett klaginlägg till i listan, aja, ni läser ju i alla fall så de måste väl finnas något intressant i inläggen?

Ha en bra dag! :)


- en bild på finfina bamseman. Det känns fortfarande konstigt att komma till mormor och han inte är där.:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0