- OC

Jag är fortfarande vaken (klockan är kvart över två). Vet inte riktigt varför jag är uppe ännu, kan vara för att jag inte är trött. I alla fall så har jag rensat bland mina bilder och dokument så nu finns det lite mer utrymme på datorn. Tror jag ska åka upp till stan någon dag och inhandla ett usb som rymmer mycket där jag kan lägga över alla bilder. :)
Håller på att få hem hela säsong 1 av OC också. När de gick på teve såg jag varje avsnitt och nu tänkte jag börja se om serien igen. Den är så himla bra tycker jag. Om ni inte sett serien tycker jag ni borde se den. Fast tror de flesta har sett den men man vet aldrig. ;)
Men nu säger jag Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0