- Rolig eftermiddag! :)

Tjosan :)

Dagen började med att jag vaknade 05.30. Inte riktigt okej, men jag kom mig upp i alla fall och iväg till bussen. Sen var det skola. Eftermiddagen spårade rätt mycket. Jag, Angelica och linnéa gjorde en "Efterlyst, Sofie" dokumentär eller vad jag ska kalla de. Våran distansnärvarolärare hade rymt så vi låtsas filmade och gick runt på hela skolan och filmade. Haha riktigt roligt faktiskt. Ibland måste man få vara lite barnslig.


- Ni är sjukt bra! <3

Ikväll blir det bio med linnéa. Vi ska se Alice i Underlandet. Hoppas filmen är bra.  :)


Jag känner mig starkare än på länge. Kanske jag klarar av morgondagen utan att bryta ihop. Bara jag håller mig sysselsatt och inte låta tankarna komma så ska jag nog klara av dagen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0