- Skönt lov!! :)

Godkvällens! :)

Jag har inte en aning hur denna dag kan ha gått så fort. Klockan var nyss tolv och nu är den sjugofem i elva. Helt sjukt. Antar att OC har "förstört" denna dag som alla andra i veckan. Det är verkligen inte bra detta. Jag har inte gjort ett nå under lovet, eller ja, jag har ju varit ute och gått, ridit, umgåtts med Linnea och skottat snö. Men annars har det inte varit mycket annat. Men de har varit huuuur skönt som helst att bara ha varit och inte gjort ett dugg. Men imorgon + på lördag händer detta:
Fredag: Fota mina gamla slalomskidor och pjäxor och lägga ut de på blocket, åka skidor med mamma och notus och på kvällen blir det bio.
Lördag: På kvällen blir det att se melodifestivalen med kompisar tror jag. :) Det ska bli trevligt då det var länge sedan vi träffades! :)

Nu ska jag fortsätta nörda OC om hårdisken nu tänker föra över avsnitten till min dator. Vi får väl se hur det går! Sov gott i alla fall allihopa! :)


-
Kolla in blicken han ger mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0