- Stugan

Tjosan: )
Dagen har bestått utav att vara i stugan, grilla, äta, försöka laga skotern och brottas. Helt klart ett nöje. Nu är jag rätt trött. Mina ögon håller på att gå igen men inte kan jag sova nu. Inatt ringde mamma på pappas mobil och ville något. Hon väkte mig i alla fall och jag var inte så glad i morse när de ringde ännu en gång och väkte mig, och vem var de då om inte mamma? Men hon är underbar för de. :)
Bilder från dagen kanske kommer någon annan gång då jag orkar ladda in bilderna och ladda upp dom här. Nu ska jag nog leta reda mig våran pulka och testa på Notus. Hoppas hoppas han drar den! :)


- en bild från i sommras i skåne. Jag kan inte annat än sakna skåne, landskapet, människorna, kossorna och allt som hör till skåne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0