- vem orkar hålla ihop mig när jag är påväg att gå i en miljon bitar?

Jag vet inte vem av mina föräldrar jag kan vända mig till när det gäller Han. Vem är det jag ska gå till när jag inte orkar spela glad längre utan vill få gråta ut och bara skrika ut mitt hat och smärta? Vem av dom är det som orkar hålla om mig och lyssna? Vem är det som orkar hålla ihop mig när jag är påväg att gå i en miljon bitar? Vem av dom skulle orka att följa mig till polisen om jag skulle vilja anmäla? Jag vet inte! Jag har inte en aning vem av dom jag ska vända mig till, jag har inte en aning om vem av dom som orkar höra på all hat jag bär inom mig. Kanske ingen av dom, kanske en av dom, kanske båda två?


Kommentarer
Postat av: Tiny

Jag tror att båda dina föräldrar kommer att lyssna. Jag vet att det är svårt att ta första steget, men de vill lyssna tror jag. Annars kan jag följa med dig till polisen. Jag finns för dig <3

2010-03-10 @ 23:45:53
URL: http://aputidentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0