Glöm inte att en svans är en svans - och inte bara en extra stump där bak.

Tjosan! :)
dagen har varit så sjukt spårad. jag har bara flummat runt och inte haft riktigt kontroll över mig själv. rätt skoj ändå även om jag blir less på mig själv ibland. :p
ikväll har jag legat och sätt Andra avenyn. läste någonstans att den serien kanske ska läggas ner. väldigt tråkig för de är en av de få serierna jag följer och hänger med i. aja, hoppas den inte läggs ner på ett tag i alla fall.

Idag fyller Notus år också. Hela tre år. Känns som om tiden har gått jätte fort sen vi fick hem han. Men hittills har de i alla fall varit sjukt roligt och resten av hans liv kommer nog bli ännu roligare. När jag flyttar hem igen ska vi ta tag i lydnaden och massa andra roliga saker. Hoppas vi kan tävla någon gång också, skulle vara spännande. :)


Lilleman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0