-

Jag vet inte vad jag ska säga,
jag vet inte hur jag ska bete mig
,
jag vet inte vad jag ska göra.
Det enda jag vet är att jag saknar Dig..

Veckan har varit jobbig, mitt mående har gått upp och ner och jag har haft världens ångest och bara känt mig i vägen och fel. har inte vågat ringa eller messat någon för jag känt mig som om jag skulle störa och tynga ner någon med mina problem. jag hatar när jag har såna här dagar och veckor, jag vill verkligen må bra. Jag tycker jag mått dåligt så länge nu, de är trotts allt 7 år nu. Räcker det inte?


Kommentarer
Postat av: Linne

Skärpning! Du vet att du får höra av dig när du vill vännen, jag klandrar dig inte! Jag vill finnas här. Så tveka inte att ringa, snälla?! (L)

2010-03-04 @ 11:27:11
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: Tina

Du kommer att må bättre, jag känner det på mig :)

Du vet var jag finns om du vill prata:)

2010-03-04 @ 13:51:58
URL: http://aputidentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0