-

Tjosan!
Är hemma i Bureå nu, känns riktigt skönt att bara gå halva veckan i skolan denna vecka. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på denna ledighet förutom att åka till tatueraren på lördag och fylla i tatueringen. Känns otroligt bra att få göra klart den. Men är lite nervös och jag vet inte om jag ska ha emla salva eller inte denna gång. Vi får se! :)

 

Jag vill så gärna berätta för alla mina vänner, men jag är för feg, jag vågar inte. Jag vill inte se deras reaktioner, blir dom arg, blir dom besvikna, blir dom ledsna, eller kan dom ändå acceptera mig? Kommer jag kunna visa en dag?
-
De är så jävla svårt!


Kommentarer
Postat av: linnéa

Accepterar dig för den du är. Du är underbar och det är klart du kan lätta dig, iallafall för mig, om du vill.

2010-05-12 @ 21:49:01
Postat av: Jossa

Sötnotus! ge han en kram ifrån mig ovh be han ge dig en kram ifrån mig också(A)



Och jag dömer inte dig för ngt, det vet du! <3

2010-05-12 @ 21:55:16
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är svårt, men jag vet att du klarar det. Jag lovar att lyssna! <3

2010-05-12 @ 21:57:25
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: angelica

I alla fall jag tycker om dig för den du är. Du är en underbar person Linnea, om det är någonting du behöver prata om så kan jag lyssna.

2010-05-16 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0