- helt otroligt!

Har suttit och rensat lite papper nu ikväll, hittade lite jag hade skrivit från 25 mars 2008. Två dagar efter att Kevin tagit sitt liv. De hade då hittat han och jag hade fått reda på de under dagen att han var död. Jag satt i bilen tillsammans med mamma, sussie, emma och felle påväg till haparanda och IKEA. Läste även igenom lite andra anteckningar och de är nog inget jag vill göra om. Fyfan. Vilken jävla ångest jag hade då! När jag läst sånt här idag förstår jag verkligen vad det är mamma pratar om när hon säger att jag gjort framsteg. Idag har jag INGEN ångest jämfört med då.
Jag känner mig glad, jag längtar tills imorgon. Jag längtar till Lördag. Kommer bli en kanonhelg med en massa kul folk. Festligheter. Chokladmjölk. Myspys. Sena kvällar. Skratt. Och massa annat kul. Livet äger helt enkelt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0