-

Dumma skithuvudvärk har hållit i sig heeela dagen. Enda sedan jag vaknade tills nu och säkert kommer de fortsätta.
Har haft körlektion idag, gick super. På onsdag blir de att köra inne i stan, spännande. Kommer säkert krocka. Hah, nej men forhoppningsvis går de bra! Har gjort klart nästan all läxa också, känns riktigt bra. Nu är de bara textkommunikationen och engelskan kvar vad jag vet. Har textkommunikationsprov på måndag, inte peppad de minsta. Kan inte ett skit. aja, de löser sig nog.
Hade tänkt springa idag men får nog bli imorgon istället. jag är för lat idag. Nu ska jag fortsätta se serien jag håller på att se och sen sova. Sovmorgon imorgon, inte dåligt vill jag lova. Älskar tisdagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0