- Hey, soul sister

Godkväll!
Imorse hann jag nästan bara vakna och gör mig klar innan jag och matilda gick till bureberget, var där ett tag och gick sedan hem. Fram och tillbaka är de en mil. När vi kom hem till mig så vände vi i dörren för att gå till byn där vi tänkte sätta oss på cafét men när vi kom dit var de tydligen stängt. Vi hade även hämtat syster när vi var hem. Så när vi sedan skulle gå hem igen svängde jag och syster in på konsum och jag köpte glass och hon köpte chips. Sen traskade vi vidare hem och sen dess har jag inte gjort mycket. Har varit ut en till sväng på cykel till min morbror där jag lämnade en grej till min kusin. Ikväll har jag och mamma haft lite spa, vi hade ansiktsmask på oss och hon färgade och noppade hennes ögonbryn eftersom hon inte hann de igår när jag och isa gjorde de :)
Aja, nu ska jag göra annat! :)

Bilder från dagen kommer när jag orkar ladda in dom :p



Kommentarer
Postat av: Jossa

Söt-Notus! :D

2010-05-08 @ 22:14:33
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0