- "läppstift på tanden" HAHAHA!

Vilket väder! Helt otroligt, har varit jätte härligt mest hela dagen. Jag och några kompisar satt ute på svenskalektionen idag och hade de asbra! Vi hade dessutom utomhus idrott idag och de var ännu skönare. Jag och mirre ledde lektionen och hade fotboll och de var väldigt skoj. :)
Resten av kvällen ska jag nog bara se vampire diaries och om jag orkar göra sista textkommunikations delen. SEN ÄR DEN KURSEN AVKLARAD (förutom ett skriftligt prov då som jag fick höra idag att vi fick ha boken på.)!!! :D


- Felle, jag hittade denna bild igår!!!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah jag gillar verkligen bilden ;)

2010-05-05 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0