- lite tråkigt

Grannen knackade just på och frågade om det var okej att några kom och såg på lägenheten på lördag. Det känns faktiskt lite sorgligt att behöva flytta härifrån. Trotts allt jag har klagat på denna lägenhet så trivs jag. Jag trivs i byggnaden, jag trivs i området, jag trivs med mina grannarna som är hur trevliga som helst (förutom bambmannen men han ska ut nu så). Nej, de känns lite tråkigt helt enkelt. Menmen, förhoppningsvis trivs jag i den nya lägenheten också, och förhoppningsvis hänger felle med. :)
Nu ska jag fortsätta se grey´s anatomy och sen väntar glee, kanske borde städa lite också om de kommer människor på lördag. Aja, Adjöken!


Kommentarer
Postat av: lollo

Oj, känner att jag inte hänger med här... Ska du flytta? :O

2010-05-20 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0