- projekt på gång!

Godkväll! :)
Sitter i stugan nu, hade en sån lyx att farfar hade med sig datorn hit ut och internet så jag kunde sitta här en stund medans mamma och pappa är hos grannarna och ser hockey och farmor och farfar gör samma sak. De är inte direkt intressant då jag inte tror att Sverige kommer vinna. Dessutom är bara elitserien intressant. :P
Sitter också och snackar med  Sussie på facebook om mitt projekt här i stugan. Ska bli roligt att hålla på med de, jag hoppas de kommer bli något av projektet för om de händer kommer de bli så bra! :)
Ska leta efter hörlurar nu så jag kan lyssna på musik istället för hockeyn, farfar har så jäkla högt på teven! Tror jag blir döv snart :o
Aja, sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0