- sommar och sol

Provet gick rätt okej idag ändå. Trodde inte jag skulle kunna skriva så "mycket" som jag gjorde. Hoppas jag skrev rätt nu bara men de tror jag. :)
Det är super väder här i umeå och helt underbart. Satt ute på multimedian och trodde jag skulle dö av värme. Men jag ska inte klaga, hellre varmt än kallt!
Snart, eller om en dryg timme, ska jag ta bussen in till stan för att gå på teorilektionen som börjar halvfem. Känns helt okej, ska boka tid för att plugga på teoriprovet också. Rätt jobbigt att måsta sitta på körskolan för att plugga teori. Men får väl sitta där varje dag tills jag lyckas klara teoriprovet. :p


- man har ju verkligen en söt hund ;)

Och till lollo: Ja, de var tänkt att jag ska flytta ifrån lägenheten jag bor i nu eftersom Felle ska hit och plugga på universitetet, då skulle vi behöva en större lägenhet än den jag har, men nu har de hänt massa andra saker så vi har letat en etta igen istället för en två-trea. Fast nu ska mamma ringa till han jag hyr lägenheten av och fråga om vi kan behålla lägenheten jag bor i nu eftersom det inte är säkert att Felle kommer in på universitetet. Jag hoppas du förstår lite av de jag skrev, kanske var lite svamligt och rörigt men jag får förklara när vi ses nästa gång i så fall :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

Håller tummarna för att du ska greja körkortet till sommarn hörru :D

Och hoppas du får behålla lägenheten också, ni fick ju till de riktigt mysigt i somras. :)



Saknar dig!

2010-05-20 @ 19:41:18
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0